eCoinomic - Perkhidmatan Kewangan untuk Pemegang Crypto


INTRODUCING

eCoinomic adalah Platform yang memberi tumpuan kepada menyediakan dan membangunkan perkhidmatan kewangan, menggunakan teknologi Blockchain sebagai asas untuk pembangunannya. eCoComic menyediakan perkhidmatan kewangan yang mudah, selamat dan bijak pengguna. eCoinomic menyediakan akses yang lebih baik dan lebih bijak kepada perkhidmatan kewangan untuk Pemegang Crypto.


Proses pemberian pinjaman telah dan masih merupakan jenis hubungan penting dalam ekonomi, menyumbang kepada pembangunan perniagaan secara umum. Pada masa ini, industri crypto mampu menawarkan pinjaman terhadap keselamatan aset digital, yang, pada pendapat pakar, adalah alternatif yang menjanjikan kepada pinjaman bank tradisional, di mana keadaan sering tidak menguntungkan bagi peminjam. Dalam artikel ini, kami akan mempertimbangkan keadaan dan prospek dua tapak crypto muda - eCoinomic.net dan Biterest.

Segera buat tempahan bahawa Bitter telah dilancarkan. Tiga bulan ujian agak berjaya. Hari ini ia berada pada tahap yang sama dengan laman web peminjaman yang terpencil - SoFi, LendingClub, Prosper, dan sebagainya. Platform eCoinomic.net telah berjaya melepasi tahap pra-jualan, dan langkah-langkah selanjutnya dan rancangan pembangunnya kelihatan lebih optimis. Tidak seperti Biterest, yang hanya berfungsi dengan pemegang bitcoin, di platform ini, kami gembira dengan pemilik pelbagai mata wang kripto - LTC, CNC, BTC, ETH, DASH, dll. Ini cryptombombards mempunyai beberapa persamaan. Tetapi mereka juga mempunyai perbezaan yang signifikan.

Perkembangan Bermula

eCoinomic dibangunkan dengan menggunakan sistem dan sumber yang langsung bersepadu yang menyokong penciptaan ekosistem kewangan yang lebih baik. eCoinomic menggunakan teknologi Blockchain, menggunakan teknologi eCoinomic ini akan membawa perkhidmatan kewangan yang lebih baik kepada Crypto Holders di seluruh dunia. eCoinomic menyediakan perkhidmatan kewangan yang akan menyediakan pengguna dengan pengurusan aset digital mereka.

eCoinomic menyediakan perkhidmatan pembayaran pinjaman, pelaburan, lindung nilai, pertukaran, dan pembayaran kripto, disepadukan sepenuhnya. eCoinomic dibangunkan oleh sekumpulan profesional yang berpengalaman di lapangan, yang mempunyai banyak jurang. eCoinomic menyediakan sistem pinjaman yang selamat berdasarkan cryptocurrency. eCoinomic menyediakan akses yang lebih baik kepada pelaburan pengguna dalam jangka panjang atau pendek. eCoinomic juga disepadukan terus ke dalam perkhidmatan seperti eBay dan Amazon, membolehkan pengguna dapat membayar secara langsung menggunakan talian pembayaran eCoinomic. Setiap transaksi yang dibuat oleh pengguna akan berdasarkan kepada tanda CNC, yang boleh digunakan oleh pengguna untuk berurus niaga atau melabur secara langsung dalam tempoh yang lama atau pendek. Token ini menggunakan sistem ERC 20, berdasarkan Ethereum Blockchain.

eCoinomic boleh menjadi penyelesaian pinjaman jangka pendek untuk startup yang memerlukan suntikan dana atau pelaburan jangka panjang atau jangka pendek. eCoinomic mempunyai penyelesaian untuk penggunaan muticurrency. eCoinomic menerima lebih daripada 10 jenis cryptocurrency dan menyokong mata wang konvensional untuk pinjaman. eCoinomic menggunakan sistem kontrak pintar, yang akan mengawal selia setiap urus niaga yang dilakukan oleh pengguna. eCoinomic bertujuan untuk mewujudkan persekitaran kewangan yang telus dan lebih menguntungkan.

2.png

Dalam kajian yang lebih terperinci mengenai maklumat ini, dapat dilihat bahawa kedua-dua platform menyediakan peluang kepada peminjam memilih secara kredit secara kredit (ukuran pinjaman dan tingkat bunga), membayar pinjaman lebih awal dari jadual, menggulung dan membuat pembayaran secara ansuran. Dan ini bermakna pemilik kripto, pergi ke platform digital, akan berasa lebih selesa dan bebas, kerana keadaan yang dikenakan untuk mata penting ini tidak hadir. Di samping itu, eCoinomic dan Biterest adalah berdasarkan teknologi blockchain, yang menjadikan proses pelbagai operasi benar-benar selamat dan telus, iaitu kemunculan serangan penggodam dikecualikan. Kehadiran mekanisme terbina dalam Call Margin memberitahu klien bahawa nilai pasaran cagaran telah menurun atau telah menjadi sama dengan nilai anggarannya.

di sini adalah penjelasan yang lebih terperinci mengenai fungsi ini:

  1. Pinjaman bercagar dan tidak bercagar adalah berdasarkan kepada wang dan fiat cryptocurrency
  2. Pelaburan jangka panjang dan jangka pendek dalam wang dan fiat cryptocurrency
  3. Mekanisme hedging risiko kadar pertukaran bagi aset crypto
  4. Urus niaga kewangan, pertukaran, pengurusan cagaran
  5. Pembayaran barangan dan perkhidmatan dalam mata wang digital dalam talian platform dagangan seperti eBay dan Amazon
  6. Fiat wang tunai, pengeluaran kad maya yang disokong oleh aset crypto

Kemudian proses Tentang token eCoinomic. Tokoh eCoinomic (CNC) merupakan utiliti tanda ERC20, berdasarkan blok block Ethereal. Tujuan token CNC adalah untuk membayar caj perkhidmatan pada platform digital eCoinomic. Untuk menilai keupayaan platform, anda mesti menjalani proses yang mudah proses pendaftaran. Selain itu, dalam akaun peribadi yang baru anda buat, anda mesti tambah tanda CNC ke baki anda untuk mendapatkan akses kepada perkhidmatan yang dipilih.

Sebab-sebab Kami Pilih eCoinomic

The blockchain adalah lejar awam yang tidak berubah yang merekod transaksi digital. Teknologi ini mula diperkenalkan oleh seorang individu tanpa nama di bawah nama samaran Satoshi Nakamoto pada tahun 2008 dan sejak itu telah merevolusikan cara kami melakukan transaksi mata wang di seluruh dunia. Blockchain membolehkan kepercayaan untuk diedarkan di seluruh rangkaian, tanpa memerlukan pihak berkuasa pusat untuk mengesan, mengesahkan dan meluluskan pertukaran nilai digital. Ia beroperasi sebagai pangkalan data terdistribusi yang terdesentralisasi, mengekalkan senarai rekod yang terus berkembang yang dibahagikan kepada blok. Legacy akan memanfaatkan teknologi ini untuk menjadi desentralisasi dan meletakkan kepercayaannya kepada penggunanya.

The blockchain adalah teknologi yang agak baru dan ia masih dalam pembangunan aktif, penambahbaikan berlaku secara berterusan, dan ia menjadi lebih cekap dan selamat daripada sistem kuno tradisional, itulah sebabnya bank, kerajaan, dan institusi lain mengamalkan teknologi itu. Barisan blok menggabungkan konsep rangkaian peer-to-peer, cryptography asimetri, pengkomputeran terdesentralisasi dan kontrak pintar ke dalam platform teknologi baru. Singkatnya, rantaian blok diedarkan sistem peer-to-peer yang melaksanakan lejar transaksi tambahan terbuka awam awam yang tidak dipercayai.

3.png

bagaimana untuk Mengimbangkan akaun peribadi anda boleh diisi semula terdapat dua cara untuk melakukan ini:


Pertama dengan memindahkan CNC Marks yang sebelum dibeli di ICO dan di pasaran crypto atau dengan membeli tanda CNC pada harga tetap pada platform eCoinomic. Ini bukan pasaran Harga, ini adalah kos token dalam sistem. Harga token CNC pada platform didirikan berdasarkan kemungkinan ekonomi dan termasuk semua kos yang berkaitan dengan mengekalkan integriti projek pembangunan dan promosi. Pada fasa pertama pelancaran, harga token CNC akan menjadi $ 1. Setiap perkhidmatan di platform mempunyai caj servis sendiri dalam token tersebut. Contohnya untuk jumlah pinjaman sebanyak $ 10 000 yuran perkhidmatan akan menjadi 60 token CNC, caj perkhidmatan untuk perkhidmatan lain akan menjadi 30 markah CNC.



Bagaimana Untuk pemilik crypto yang membeli cryptocurrency sebagai pelaburan jangka panjang dan jangka panjang, pelabur mengharapkan kadar pertumbuhan yang tinggi, di antaranya aset crypto menerima sebagai pembayaran untuk barangan dan perkhidmatan (misalnya penambang); permulaan dan dana yang memerlukan kredit fiat jangka pendek. Bagi sektor swasta Pelabur yang memperuntukkan sumber kewangan untuk tujuan menjana pendapatan; yang menjadikan pelabur institusi berminat untuk mendapatkan keuntungan yang tinggi dan instrumen berisiko rendah. Masa untuk melindung nilai daripada risiko kadar pertukaran dan memanfaatkan sepenuhnya potensi aset crypto untuk pengembangan perniagaan. anda boleh mengikuti laman https://ecoinomic.net/ di mana anda akan ditanya nama anda, e-mel, mesej kemudian hantar mesej anda untuk mendapatkan maklumat lanjut bagaimana Untuk pemilik crypto yang membeli cryptocurrency sebagai pelaburan jangka panjang dan jangka panjang, pelabur mengharapkan kadar pertumbuhan yang tinggi, di antaranya aset crypto menerima sebagai pembayaran untuk barangan dan perkhidmatan (misalnya pelombong); permulaan dan dana yang memerlukan kredit fiat jangka pendek.


Bagi sektor swasta Pelabur yang memperuntukkan sumber kewangan untuk tujuan menjana pendapatan; yang menjadikan pelabur institusi berminat untuk mendapatkan keuntungan yang tinggi dan instrumen berisiko rendah. Masa untuk melindung nilai daripada risiko kadar pertukaran dan memanfaatkan sepenuhnya potensi aset crypto untuk pengembangan perniagaan. anda boleh mengikuti laman https://ecoinomic.net/ di mana anda akan ditanya nama anda, e-mel, mesej kemudian hantar mesej anda untuk mendapatkan maklumat lanjut

Conclusion

eCoinomic percaya bahawa dengan pasukan dan sistem yang kukuh dan boleh dipercayai, eCoinomic dapat menyediakan Pengguna, perkhidmatan kewangan yang selamat dan telus, dan menyediakan pengguna dengan pelbagai faedah dan kemudahan dalam setiap aktiviti kewangan mereka. Pasukan juga percaya bahawa dengan perkembangan sistematik dan profesional, Pasukan dapat membina platform yang lebih baik daripada platform serupa.

eCoinomic Team

team.png

Roadmap

roadmap.png

Ketahui Lebih Banyak

WEB: https://ecoinomic.net/
WHITEPAPER: https://ecoinomic.net/docs/WP
TELEGRAM: https://t.me/joinchat/AAAAAEr4kO0ZRm92LNGwLA
TWITTER: https://twitter.com/Ecoinomicnet
FACEBOOK: https://www.facebook.com/ecoinomic/
BTT Profile: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1112636

Penulis Oleh

Bitcointalk forum username: nakamaye
Profile Link: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1912512
My wallet addres: 0xaabE94FfEe84CbE596bBbda433D665238C1E8329

0 Comments

Post a Comment