SIDERA - Teknologi Pertama Berasaskan Devotable Devices Devices - mudah digunakan

Nakamaye buddy's salad di mana sahaja anda berada. Temui saya sekali lagi dan pada kesempatan ini, Nakamaye akan menerangkan projek yang sangat baik dan sangat berbeza dengan yang lain, yakni Sidera. Mahu mengetahui bagaimana dan apakah Sidera, sila lihat penjelasan di bawah.



About Sidera

Sidera adalah platform baru yang membolehkan pengguna di Point of Sale Jualan (POS) menggunakan telefon pintar dan telefon pintar bukan kenalan. Sidera adalah teknologi blockchain pertama yang menggunakan pelekat dpt dipakai pertama.

Sidera adalah penyelesaian yang lengkap dan menyeluruh untuk smartwatches runcit dan titik jualan (POS) bukan hubungan termasuk pelaksanaan rujukan tumpuan penuh bagi semua komponen. Ia termasuk terminal aplikasi mudah alih dan titik jualan (POS) yang siap dan berfungsi. Semua komponen ini akan ditawarkan secara meluas melalui sumber terbuka dan spesifikasi terbuka.

Lebih jelasnye, Sidera adalah platform baru yang dibuat untuk cryptocurrency pengguna yang membolehkan pengguna dalam runcit Point od Sale (POS) menggunakan smartwatch dan smartband tanpa sentuh. Sidera adalah teknologi blockchain pertama yang menggunakan peranti dpt dipakai terdesentralkan pertama.

Sidera akan menyediakan rangkaian insentif untuk peserta melalui penyedia perkakasan percuma untuk kedai runcit di geografi Eropah untuk permulaan. Pengguna akan diberikan insentif untuk menyertai rangkaian sidera melalui kemudahan dan kemudahan penggunaan, kemudahan pembayaran dengan peranti mudah alih dan kesederhanaan jam pintar.

Platform sidera membantu menjana permintaan untuk kedua-dua cryptocurrency dan lama serta cryptocurrency yang sudah besar dan kecil. Pertukaran bursa cryptocurrency dalam talian yang lain tidak dapat membawa pengguna cryptocurrency baru dari segmen ini dalam jumlah yang sama. Kami memberi tumpuan kepada pengeluaran pasaran pengguna.

Bagaimana anda berbeza?

Sidera melepaskan dompet perkakasan yang boleh pakai pertama dengan keseluruhan ekosistem perkhidmatan, termasuk bursa terdesentralisasi yang pertama yang boleh pakai di dunia. Plus kami ialah keselamatan: keselamatan peranti, dan dompet perkakasan bersepadu, dijamin oleh sensor badan yang diletakkan di bawah smartwatch. Sensor ini akan menganalisis dari badan anda beberapa isyarat (pergerakan, peluh, dan lain-lain) menghuraikan ID tertentu di mana akan disulitkan benih peribadi dompet perkakasan.

Kenapa awak akan berjaya?

Kami mempunyai pasukan kerjasama dan penasihat yang sangat kompeten. Keamanan keseluruhan projek dikendalikan oleh Broker Keselamatan, salah satu syarikat Cyber ​​Security yang paling penting di dunia, dengan ahli-ahli terkemuka yang bekerjasama secara langsung dengan jabatan pertahanan, INTERPOL dll. Seluruh proses, dari pembangunan kepada pengeluaran dan penghantaran, sudah ditetapkan dan disusun. Kami telah menandatangani perjanjian dengan pembekal utama dan pengilang, dan prototaip kami sedang dalam proses penyelesaian.

Ciri-ciri Canggih dan Unik Sidera Wearable Device (DWD)

  • Global Diukur dan Sepenuhnya Dentetralkan - BitSmart adalah beg tangan perkakasan yang boleh digunakan pada pergelangan tangan anda dan sepenuhnya didesentralisasi dan dijamin oleh blockchain.
  • Ciri-ciri Tambahan - Menyediakan ciri-ciri lengkap seperti pengesanan alamat transaksi automatik, Pemberitahuan mudah alih, jam tangan tersuai, mod hantu, isyarat harga, penjana kod QR Bar dan banyak lagi. Peranti boleh pakai ini juga telah menggunakan perisian pintar BitSmart yang akan menyediakan berita terkini, berita cuasa dan boleh berdagang menggunakan peranti ini tidak menjadi peranti pintar atau mudah pakai. Dalam masa terdekat peranti ini akan ditambah dengan pengesahan 2FA untuk pihak ketiga. Perisian BitSmart akan dibebaskan SUMBER TERBUKA yang boleh dibangunkan oleh komuniti untuk menambah ciri-ciri baru yang dikehendaki.
Sumber gambar: https://sidera.io/
  • Transaksi Luar Talian dengan Mendekati Pergelangan - Peranti ini mempunyai unjuran jarak dekat yang akan membolehkan smartwatch berinteraksi dengan peranti BitSmart yang lain menggunakan sambungan Bluetooth atau Wifi dengan jarak tertentu. Ciri ini akan memudahkan pengguna melakukan transaksi dengan lebih dekat antara pergelangan tangan penghantar dan penerima. Anda boleh menguruskan cryptocurrency OFF-CHAIN ​​dengan cara yang sepenuhnya terdesentralisasi walaupun tanpa aplikasi pihak ketiga yang lain.
  • Pembayaran POS Menggunakan Modul NFC Dalaman - Peranti ini dilengkapi dengan modul NFC dalaman yang membolehkan anda memproses pembayaran POS dengan cepat. Sistem NFC ditanam lebih canggih dalam rayuan NFC semasa. Anda boleh membeli-belah di kedai menggunakan NFC dengan mudah dan cepat.
  • Mengesan secara automatik Alamat Transaksi - BitSmart Smartwatch Device Pengguna boleh menghantar bitcoin atau cryptocurrency lebih dalam cara yang revolusioner, yang akan mengesan alamat transaksi secara automatik. Sekiranya anda mendapat maklumat tentang bitcoin atau alamat cryptocurrency lain, ia akan dikesan secara automatik dan kemudian anda diberi pilihan untuk menutup pemberitahuan urus niaga atau menghantar dana ke alamat tertentu.
  • Penjanaan Entropi dengan Pergerakan Tangan Anda - Alat BitSmart boleh menjana entropi untuk dompet anda hanya dengan menggerakkan tangan anda. Ciri ini dibangunkan dengan menggunakan sensor Accelerometer terbina dalam.
  • Bitcoin atau ERC20 Wallet - Dana anda boleh disimpan di dompet OFF-CHAIN pada peranti yang boleh pakai pada pergelangan tangan anda. Menggunakan keselamatan tahap penyulitan berlapis pelbagai peringkat yang tidak akan runtuh.

Peranti Boleh Dipakai Tingkat Keselamatan (DWD)

  1. Sistem Pengenal pasti Unik - kunci laluan atau kunci penyulitan yang disulitkan menggunakan kaedah pengecam unik yang dihasilkan dari pergerakan lengan pengguna, lengan peluh, peluh dan elemen lain adalah bahagian yang unik untuk semua orang. Smartwatch dilengkapi dengan sensor yang akan menerima dan menyahkodkan badan ini maka sensor akan memberikan akses kepada dompet perkakasan anda.
  2. Mod Hantu - Keamanan Ultra yang digunakan menggunakan mod khas iaitu Mod Hantu. Dengan mod ini, dompet anda tidak akan dikesan oleh peranti lain. Mod hantu juga akan mengubah mod jam ke jam normal biasa supaya ia tidak kelihatan seperti dompet cryptocurrency. Keselamatan dalam kunci dengan penyulitan peringkat tentera.
  3. Sistem Anti-Tuntutan Selamat - Sistem ini akan memberikan keselamatan yang tinggi dengan menggunakan kunci persendirian yang disimpan dalam kotak pasir peranti. Partition super-aman ini akan disulitkan pada tahap tentera AES-2048 yang tidak dapat ditembusi oleh siapa saja, menjadikannya selamat dari kecurian. BystSmart Smartwatch adalah peranti yang berasingan dan aplikasi teman tidak menyimpan kunci persendirian anda. Hanya anda boleh mempunyai kunci peribadi yang ditulis dalam 12 perkataan rawak untuk mengakses dana anda. Anda harus menyimpannya di tempat yang selamat kerana ia tidak dapat dipulihkan.
Sumber https://sidera.io/
Exchange Decentralized Wearable Pertama

Kontinum adalah pertukaran pertama yang boleh digunakan di tangan dan telah didesentralisasi. Anda boleh berdagang terus dari pergelangan tangan anda dan tidak berkaitan dan bergantung kepada pihak berkuasa pusat.
  • Protokol Pembuktian Bukti - POL akan berlaku secara berterusan untuk menyemak keadaan nod rangkaian, kemudian mewakilkan kepada tahap nod mikro pintar dalam beberapa operasi yang sesuai untuk menerangi blok rekat dengan segera.
  • Balancer - Platform sidera menyediakan mengimbangi rangkaian, mengesahkan urus niaga, menerima rangkaian dan mewakilkan lebihan komputasi kepada sublevels mikro nod.
  • Intersect - Platform blocker Sidera mengamalkan prinsip intersect dimana fungsi dan transaksi kriptografi DAPPS berfungsi bersama dan tidak membebankan rangkaian.

Katakanlah Hello untuk sambungan domain .bitcoin .btc dan .blockchain. Kami mengarahkan sebahagian daripada crowdfundung untuk mengisi aplikasi pada semua sambungan domain .bitcoin .btc dan .blockchain. kami percaya bahawa komuniti crypto kini menjadi sebahagian daripada keluarga sejak permulaan bitcoin. Kami mempunyai peluang untuk memberikan kembali sesuatu yang bernilai dalam masyarakat, hadiah yang memberikan bitcoin dan blok resonans awam yang mereka layak setakat ini.

Crowdfunding - Menggerakkan Modal dari Masyarakat


Soft cap: $ 1,500.500
Hard cap: $ 15,000,000
Bekalan Jumlah: 51,000,000 EQUOS

Cap Soft: $ 1,500,000
Gunakan untuk membangunkan SmartBand dengan Wallet ERC-20, pembaca QR dan aplikasi pendamping serta ciri asas.

$ 2,500,000
Kebolehbaliankan ERC-20-23 MultiCurrency Wallet, menukar pergelangan tangan OFF-CHAIN ​​ke pergelangan tangan. gTLD memerlukan domain .bitcoin .btc .blockchain.

$ 5,000,000
Pengeluar dan Pengedar Borong BitBand. Pembangunan BitWatch bermula dengan pemasangan sensor badan dalam BitWatch dan BitBand. Modul NFC dan berurusan dengan kedai dan perkhidmatan tempatan untuk diterima

$ 10,000,000
Pengeluaran dan pengedaran massa di seluruh dunia
BitWatch, Platform Penuh dan Kontinum
Betul, kepala DEV penuh dan sewa pengiring untuk menyelesaikan pembangunan dan gelap
BESAR SEHINGGA BAIK.

$ 15,000,000 (cap keras)
Pembantu Pintar, Kamera Hi-Res, Fungsi PDA, Input kelahiran
geometri dan pengiktirafan muka. Menjalankan penjagaan kesihatan dengan data terkini
pertukaran sebenar dengan hospital. Pembiayaan pusat kawalan tempatan akan
Data analisis dikumpul secara anonim melalui peranti Blockchain
Sidera membawa sistem penjagaan kesihatan ke tahap.

Roadmap


Sidera Team


Berbagai Pertanyaan Seputar Sidera

A: Di manakah anda berdasarkan?

B: Syarikat ini berpusat di Vilnius, Lithuania. Pilihan ini telah dibuat kerana kami sudah mempunyai rakan kongsi kewangan dan perbankan yang akan membolehkan kami melepaskan fungsi NFC dengan crypto ke FIAT penukaran terbang.

A: Bilakah syarikat itu dilancarkan?

B: Syarikat itu telah dilancarkan pada April 2018. Pasukan pengasasnya ditubuhkan pada September 2017.

A: Apakah kemenangan terbesar anda sehingga kini?

B: Kemenangan terbesar kami ialah apabila kami berjaya melakukan transaksi pertama dengan prototaip kami yang akan datang.

A: Siapa yang anda cuba menarik ke produk anda?

B: Produk kami bukan sahaja dibangunkan untuk komuniti crypto. Matlamat utama kami adalah untuk membebaskan skala cryptocurrency di seluruh dunia yang menarik pengguna bukan crypto dengan sesuatu yang mudah dan bijak. Dengan Peranti Dipakai Boleh Datar kami, kami dapat mencapai terima kasih atas kemudahan antara muka keseluruhan. Kajian kami menunjukkan bahawa dengan kewangan, perbankan, penjagaan kesihatan, integrasi kecergasan adalah mungkin untuk mencapai 1 bilion pengguna!

A: Petua apa yang akan anda berikan kepada orang lain yang ingin membina perniagaan mereka?

B: Mimpi besar dan kreatif. Jangan takut untuk menolak sempadan anda membayangkan sesuatu yang mustahil. Tiada yang mustahil dan anda boleh mencapai apa-apa jika anda sanggup mengorbankan diri anda dan mengelilingi anda dengan orang-orang hebat!

A: Beritahu kami tentang pasukan anda?

B: Pasukan kami terdiri daripada sekumpulan pemasar dan pemaju yang hebat dan gila yang bekerjasama dengan penasihat dan rakan kongsi kami. Rakan kongsi kami adalah orang yang paling menonjol dalam dunia blockchain dan tech.

A: Apakah rancangan anda untuk masa depan?

B: Kami mahu melepaskan aplikasi teman Sidera (yang akan membolehkan pengurusan beberapa fungsi SmartBit) selepas penutupan crowdfunding (30 September). Langkah seterusnya ialah pengisian tiga domain gTLD baru: .bitcoin .blockchain .btc. Ini akan membolehkan sesiapa sahaja untuk mendaftarkan nama anda. pada April 2019 kami akan melepaskan beta pertukaran kami yang berterusan. Pengiriman peranti di seluruh dunia akan bermula pada bulan Jun 2019.

A: Apakah alat teknologi kegemaran anda?

B: Kami suka peranti IoT dengan jelas, itulah sebabnya SmartBit dilahirkan. Kami mula makan roti dan IT ketika kami masih kanak-kanak. Hari ini segala-galanya adalah inovatif dan inovasi mendorong kita gila.

A: Alat teknologi apa yang anda ingin anda gunakan untuk membantu anda?

B: Kami sedang bekerjasama dengan paparan telus inovatif untuk smartwatch kami yang mempunyai panel solar bersepadu yang akan membantu kami mencapai hayat bateri minimum 21 hari. Tetapi saya memberikan berita ini sebelum dilepaskan!

A: Apa lagi yang anda mahu tambah?

B: Konsep pertama Sidera dan SmartBit telah dibangunkan di bilik tidur di Universiti Peking, sementara Pengasas di sana belajar bahasa Cina.

A: Bagaimanakah orang dapat menghubungi anda?

B: Pertama sekali laman web rasmi kami ialah https://sidera.io anda boleh melihat seluruh projek kami di sana. Kemudian kami mempunyai saluran antarabangsa kami di mana anda dapat bertemu secara langsung dengan pengasas:


Penulis:
bitcointalk forum username: nakamaye
My wallet addres: 0xaabE94FfEe84CbE596bBbda433D665238C1E8329

0 Comments

Post a Comment